اولویت نوبت با دریافت سریعتر
گلستان، کلاله
09045932435
اولویت نوبت با دریافت سریعتر
09045932435
گلستان، کلاله
جستجو
4 تا از بهترین محصولات روتین پوست خشک + مشاوره رایگان

4 تا از بهترین محصولات روتین پوست خشک + مشاوره رایگان

اگر نوع پوست شما خشک است، پس باید به فکر یک روتین منظم برای پوست خود باشید؛ زیرا اگر مراقبت پوست خود نباشید، ممکن است پوست دچار سفتی یا کشیدگی، پوسته پوسته شدن، چین و چروک، ترک پوستی، قرمزی و التهاب شود. راه حل جلوگیری از تمام این مشکلات به کار گیری یک روتین پوست خشک است. اما از بین این همه محصولات مراقبتی، بهترین محصولات روتین پوست خشک کدام است؟ برای پاسخ این سوال 4 محصول زیر را به دقت بررسی کنید. با استفاده مناسب از این محصولات، می توانید با کمترین هزینه ممکن، بهترین نتیجه را بگیرید.

1. فوم شستشوی صورت اویدرم؛ از بهترین محصولات روتین پوستی خشک

فوم شستشوی صورت اویدرم از جمله بهترین محصولات روتین پوست خشک است. فرمولاسیون این فوم برای پوست خشک طراحی شده و با ارائه رطوبت مناسب به پوست، از خشکی پس از شستشو جلوگیری می کند. از جمله ترکیبات مؤثر این محصول می توان به فوکوژل و عصاره های گیاهی مانند آلوئه ورا، گل بنفشه و عصاره چند میوه اشاره کرد. این ترکیبات باعث تسکین علائم التهاب پوست حساس و آسیب دیده، بهبود وضعیت پوست و جلوگیری از تحریک و خارش می شوند. همچنینpH  متعادل (5.5) این فوم به حفظ تعادل pH پوست کمک کرده و حس تازگی و لطافت را به پوست می بخشد. به علاوه ساختار فومی این محصول باعث می شود که استفاده از آن راحت باشد و از تحریک پوست جلوگیری شود.

مزایای استفاده از فوم صورت اویدرم

این فوم حاوی فوکوژل و عصاره های گیاهی موثر است که علاوه بر بهبود عارضه های پوستی، از کشیدگی و خشک شدن پوست پس از شستشو جلوگیری می کند. همچنین با پاکسازی مناسب سطح پوست از مواد آرایشی و آلودگی ها، می توان پوست را به روش اصولی پاکیزه کرد. این فوم برای مصرف روزانه و حتی در مناطق حساس دور چشم نیز قابل استفاده است. با حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی و تحریک، این محصول به نرمی و شادابی پوست کمک می کند. برخی از مزایای دیگر این محصول شامل:

  • آبرسانی و تسکین التهابات پوستی
  • جلوگیری از خشکی و تحریک پوست
  • موجب افزایش نرمی و شادابی پوست
  • pH مناسب برای پوست خشک

    فوم شستشوی صورت اویدرم
    فوم شستشوی صورت اویدرم

2. تونر هیدراویت ویتالایر

دومین محصول در بین بهترین محصولات روتین پوست خشک شامل تونر هیدراویت ویتالایر است. این تونر با فرمولاسیون مناسب به عنوان یک تونر آبرسان و پاک کننده برجسته عمل می کند. از جمله ویژگی های بارز این محصول می توان به داشتن مقدار قابل توجهی هیالورونیک اسید، نیاسین آمید (ویتامین B3) و سایر مواد مؤثر اشاره کرد.

هیالورونیک اسید با عمل آبرسانی و ترمیمی برای پوست خشک طراحی شده است. همچنین این محصول خطوط و چین های پوست را هم کاهش می دهد. این تونر همچنین دارای نیاسین آمید است که به کاهش لک های تیره و هایپرپیگمنتیشن، کاهش قرمزی، متعادل کردن سطح چربی و محافظت از پوست کمک می کند. تونر هیدراویت ویتالایر نیازی به شستشو با آب ندارد و به سادگی در هر زمان و مکان قابل استفاده است.

علاوه بر این استفاده از تونر Hydravit ویتالیر موجب تامین و حفظ رطوبت پوست می شود. این محصول علاوه بر پاکسازی کامل سطح پوست و کاهش منافذ باز، به تنظیم چربی، رفع جوش و آکنه و تنظیم pH پوست کمک می کند. با این تونر، می توانید آلودگی ها، مواد آرایشی و ذرات گرد و غبار را از منافذ باز پوست پاک کرده و امکان تنفس بیشتر پوست را فراهم کنید. به منظور جمع بندی مزایای این تونر شامل:

  • تأمین و حفظ رطوبت پوست
  • پاکسازی کامل سطح پوست
  • کاهش منافذ باز پوست
  • تنظیم چربی پوست
  • رفع جوش و آکنه
  • تنظیم pH پوست
  • کاهش لک‌های تیره و هایپرپیگمنتیشن
  • متعادل کردن سطح چربی پوست
  • محافظت از پوست
  • افزایش ترمیم و تونیدگی پوست

    تونر هیدراویت ویتالایر
    تونر هیدراویت ویتالایر

3. آبرسان مرطوب کننده اوی هیدرا اویدرم

محصول بعدی از بین بهترین محصولات روتین پوست خشک آبرسان مرطوب کننده اوی هیدرا اویدرم است. این آبرسان با ترکیبات گیاهی و مواد مغذی به بهبود و آبرسانی عمیق پوست خشک کمک می کند. با داشتن پروتئین های هیدرولیز شده، این کرم رطوبت لازم پوست را تامین می کند. علاوه بر این حاوی روغن آووکادو بوده که باعث نرمی و آبرسانی عمیق پوست می شود. همچنین عصاره گل بنفشه که ویژگی های ضد التهابی و آنتی ‌اکسیدانی دارد، به کاهش خشکی و خارش پوست کمک می کند و به پوست آرامش می بخشد. همچنین وایدبری که حاوی ویتامین C و آنتی اکسیدان های قوی است، باعث تقویت و ترمیم و در نتیجه نرمی پوست می شود.

آبرسان مرطوب کننده اوی هیدرا اویدرم
آبرسان مرطوب کننده اوی هیدرا اویدرم

4. کرم ضد آفتاب بی رنگ اویدرم

کرم ضد آفتاب بی رنگ اویدرم محصول بعدی در بین بهترین محصولات روتین پوست خشک است. این کرم حاوی فیلتر‌های UV فیزیکی است که بدون رنگ و بدون مواد شیمیایی مضر، پوست را در برابر اشعه های فرابنفش نور خورشید محافظت می کند. همچنین این کرم از آسیب های پوستی و ایجاد چروک جلوگیری می کند.

ترکیبات این کرم شامل زینک اکسید و تیتانیوم دی اکسید است که فیلتر‌های UV فیزیکی را تشکیل می دهند. دیگری ترکیبات کرم ضد آفتاب بی رنگ اویدرم شامل سدیم پلی آکریلات و پروپیلپتیل کپریلات است که به عنوان مواد پایه و نگهدارنده در این کرم استفاده می شوند. با تکنولوژی جدید و ترکیبات موثر مانند اکتیدودودکانول و گلیکول پروپیلن، این کرم به پوست کمک می کند تا از آسیب ناشی از پرتوهای مرئی و مادون قرمز نور و اشعه خورشید محافظت کامل داشته باشد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ اویدرم
کرم ضد آفتاب بی رنگ اویدرم

چگونه از این محصولات استفاده کنم؟ جواب سوالات شما

نحوه استفاده از بهترین محصولات روتین پوستی خشک چگونه است؟

بهترین زمان استفاده از این محصولات چه زمانی است؟

آیا محصولات دیگری هم نیاز به استفاده است؟

من محصول دیگری استفاده میکنم، آیا آنها برای من مناسب هستند؟

من دچار مشکل پوستی یا بیماری هستم، آیا می توانم از این محصولات استفاده کنم؟

و…
جواب این سوالات را نمی توان به صورت کلی بررسی کرد و باید با توجه به شرایط شما پاسخ داده شود. از این خانم دکتر کاغذی تصمیم گرفته اند تا برای کمک و راهنمایی شما، مشاوره رایگان ارائه دهند. برای دریافت مشاوره کافی است، وارد صفحه زیر شوید و زمان مناسب را رزرو کنید. در زمان رزرو شده خانم دکتر با شما تماس خواهند گرفت.

دکتر مهدی قرائی
دکتر مهدی قرائی
داروساز
drkaghazi.com

دکتر مهدی قرائی ، دارای دکترای عمومی داروسازی، تحصیل کرده در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید