اولویت نوبت با دریافت سریعتر
گلستان، کلاله
09045932435
اولویت نوبت با دریافت سریعتر
09045932435
گلستان، کلاله
جستجو
درمان ترک پوستی ناشی از لاغری + مشاوره رایگان

درمان ترک پوستی ناشی از لاغری + مشاوره رایگان

ترک پوستی را می توان به عنوان یک مشکل برای زنان باردار یا عوارضی برای لاغری و چاقی در نظر گرفت. در واقع افرادی که در زمان کوتاه وزن خود را کاهش می دهند، دچار این مشکل می شوند. ترک های پوستی ضایعاتی قرمز یا سفید رنگ بر روی قسمت هایی از پوست مانند بازو، شانه، سینه ها، زیر بغل، پا، شکم و پهلو است. اگر شما هم دچار ترک پوستی ناشی از لاغری شده اید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید؛ زیرا در این مقاله قصد داریم تا به راه های درمان این مشکل بپردازیم.

آیا لاغری باعث ترک پوستی می شود؟

بله، لاغری می تواند باعث ترک پوستی شود. تغییرات وزن سریع می تواند منجر به کشیده شدن پوست و ظهور ترک هایی روی پوست شود؛ زیرا پوست نمی تواند به سرعت با تغییرات وزن همگام شود که این موضوع باعث ترک هایی در لایه های عمیق تر پوست می شود.

ترک پوستی ناشی از لاغری
ترک پوستی ناشی از لاغری

درمان ترک پوستی ناشی از لاغری

برای جلوگیری و درمان ترک پوستی ناشی از لاغری کافی است از برخی محصولات استفاده کنید. اما بهترین محصول برای درمان ترک پوستی کدام است؟ بهترین محصولاتی که می توانید برای درمان ترک پوستی از لاغری استفاده کنید، شامل موارد زیر است:

1. شامپو بدن و صابون های کرم دار

استفاده از شامپو بدن و صابون های کرم دار برای افرادی که دچار خشکی پوست هستند، بسیار مفید است. این محصولات به دلیل داشتن مواد مرطوب کننده و نرم کننده در فرمولاسیون خود، باعث نرمی و لطافت بیشتر پوست می شود. مواد مرطوب کننده موجود در این محصولات به پوست رطوبت کافی می بخشند و از ایجاد ترک پوستی ناشی از لاغری جلوگیری می کنند. علاوه بر این، صابون های کرم دار دارای خواص تهیه شده از روغن ها و مواد طبیعی هستند که می توانند از خشکی پوست جلوگیری کنند. به طور کلی استفاده از این محصولات به عنوان قدم اولیه در مراقبت از پوست و جلوگیری از ترک پوستی شناخته می شود.

2. ماسک بدن دیپ سنس

استفاده از ماسک بدن دیپ سنس یکی از راه های موثر در درمان و پیشگیری از ترک پوستی ناشی از لاغری است. این ماسک در ترکیبات خود آنتی اکسیدان و ضد باکتریال دارد که باعث بهبود حساسیت، التهاب و خشکی پوست می شود. علاوه بر این، عصاره رز فرانسوی که در این ماسک استفاده می شود، می تواند لطافت پوست را افزایش داده و پوست را نرم کند. مواد موجود در ماسک بدن دیپ سنس از جمله هیالورونیک اسید و روغن آملا، باعث از بین رفتن چین و چروک های افزایش سن شده و پوست را شفاف و جوان تر می کند.

پس از حمام، زمانی که پوست به خوبی رطوبت گرفته است، از این ماسک بر روی قسمت های ترک خوده استفاده کنید. این ماسک با تغذیه و مرطوب کرده پوست، حالت خشکی را از بین برده و التهابات لازم را به پوست می بخشد.

ماسک بدن دیپ سنس
ماسک بدن دیپ سنس

3. کره بدن دیپ سنس

در درمان ترک پوستی ناشی از لاغری، کره بدن دیپ سنس یکی از موثرترین محصولات است. این محصول خواص رطوبت رسان و تغذیه کننده دارد و می تواند بهبودی چشمگیر در وضعیت پوست ایجاد کند. با استفاده منظم از کره بدن دیپ سنس، پوست نه تنها رطوبت لازم را دریافت می کند، بلکه نرمی و لطافت آن نیز افزایش می یابد.

علاوه بر این، مواد آنتیاکسیدان و محافظ پوست موجود در این کره می توانند پوست را در برابر عوامل مخرب محیطی مانند آلودگی و اشعه های مضر UV، محافظت کرده و از پیری زودرس پوست جلوگیری نمایند. کره بدن دیپ سنس با اثرات آنی در بهبود خشکی پوست و از بین بردن تنش های ناشی از آن، می تواند به عنوان یک گزینه موثر در مراقبت از پوست و درمان ترک پوستی از لاغری استفاده شود.

کره بدن دیپ سنس
کره بدن دیپ سنس

4. لوسیون های آتوپیا

از دیگر محصولاتی که می توانید برای درمان ترک پوستی ناشی از لاغری استفاده کنید، لوسیون های ATOPIA است. این لوسیون ها دارای ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، امگا ۳، ۶ و ۹ هستند. این ترکیبات پوست را مرطوب و تغذیه کرده و از ایجاد خشکی، سوزش، خارش، التهابات و ترک پوستی از لاغری جلوگیری می کنند. همچنین این لوسیون به عنوان یک محصول مرطوب کننده قوی و کارآمد شناخته می شود.

لوسیون مرطوب کننده قوی بدن آتوپیا با ترکیبات خاص خود، به تسکین تحریکات پوستی ناشی از خشکی کمک می کند و با جذب سریع به پوست، احساس راحتی و آرامش را به افراد مبتلا به مشکلات پوستی از جمله ترک پوستی فراهم می آورد.

لوسیون های آتوپیا
لوسیون های آتوپیا

5. کرم های اوسرین اوره

کرم اوسرین حاوی اوره یک ماده فعال مرطوب کننده است که برای درمان ترک پوستی ناشی از لاغری از آن استفاده می شود. اوره علاوه بر اینکه رطوبت پوست را حفظ می کند، به عنوان یک نرم کننده قوی نیز عمل می کند و می تواند به طور موثر زبری، خشکی و حالت فلسی پوست را کاهش دهد. از طریق افزایش رطوبت مورد نیاز پوست، کرم های اوسرین اوره می توانند پوست را ترمیم کرده و بهبودی چشمگیری در وضعیت پوست ایجاد کنند. این کرم ها اغلب بدون ایجاد چربی اضافی روی پوست جذب می شوند و احساسی طبیعی و راحتی را روی پوست ایجاد می کنند.

کرم های اوسرین اوره
کرم های اوسرین اوره

سوالات پر تکرار شما درباره محصولات ترک پوستی ناشی از لاغری

نحوه استفاده از محصولات ترک پوستی ناشی از لاغری چگونه است؟

بهترین زمان استفاده از این محصولات چه زمانی است؟

آیا محصولات دیگری هم نیاز به استفاده است؟

من محصول دیگری استفاده میکنم یا کرده ام، آیا آنها برای من مناسب هستند؟

من دچار مشکل پوستی یا بیماری هستم، آیا می توانم از این محصولات استفاده کنم؟

و…
جواب این سوالات را نمی توان به صورت کلی بررسی کرد و باید با توجه به شرایط شما پاسخ داده شود. از این رو خانم دکتر کاغذی تصمیم گرفته اند تا برای کمک و راهنمایی شما، مشاوره رایگان ارائه دهند. برای دریافت مشاوره کافی است، وارد صفحه مشاوره دارویی رایگان شوید و زمان مناسب را رزرو کنید. در زمان رزرو شده خانم دکتر برای پاسخ به سوالات شما، با شما تماس خواهند گرفت.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید